Beskrivelse
Mange av oss har startet og driver egne prosjekter. Hvis du en dag blir forsynt, kan du potensielt selge det til noen andre - slik at det kan leve videre! I fjor ble Christina spurt om å kjøpe Lysløypa - et prosjekt som har eksistert i snart 15 år. Lysløypa er en annerledes spise-, kultur- og opplevelsesbok til Oslo som kommer ut hvert år. Etter å ha kjent nøye på magefølelsen, satt opp både kostnadskalkylen og budsjetter, gikk Christina i gang med prosjektet med stor iver. Hva innebærer det å overta noen andre sitt prosjekt? Hvordan har Christina beholdt prosjektets kjerne og grunnverdier, men også gjort det til sitt eget?Hvordan bør du da gå frem for å få solgt det? Hvordan skal du prise prosjektet? Og hvordan vil det være å la noe du har skapt bli videreført av noen andre? Lysløypa ble startet av Ola Refsnes og Kati Schauer i 2009, og de utga Lysløypa hvert år frem til de spurte Christina om hun ville ta det videre. En bukett av utvalgte steder inviteres med i Lysløypa hvert år, og den som har boken får en